pondělí 27. září 2010

158. den - 27. září 2010

DEN DEBIL....DEBIL NEJDEBILNĚJŠÍ
Přes to, že od rána prší, vydala jsem se se synem, tátou, kolegou a jeho synem na houby...těch bylo..prostě pradáda...promoklý, zmrzlý,hladvoý jsme došli k mému vozidlu zvaný Žabka...a ...okno rozbitý a rádoi fuč..nic proti, většinou auto nezamykám, to jen můj otec s tím měl problém... :-(  Takže celý odpoledne zmrzlá a hladová spolu s kolegou shánění skla a někoho, kdo to spraví,abych zítra ve svátek mohla do práce...Huráá..podařilo se...ačkoliv jsem si myslela, že to bude stát pár stovek, což se zprvu zdálo, protože jsme sehnali sklo na vrakovišti o 2/3 míň, než si řekli v autodílech...tak za půl až hodinu práce si vzal automechanik 400 Kč (tolik bych taky chtěla brát) a dozvěděla se, že mi ulomili "cosi" co stojí několik tisíc (3) a tak že nesmím otvírat okýnko,jinak vypadne...


jen jedna fotka..nějak jsem neměla energii fotit víc... :-(

NAŠE LUXUSNÍ HOUBY...Holky mi pomohly s čištěním...udělala jsem jim kafíčko a koupila zákusek...byly  nadšený, že s nima zacházím jako s dospělýma.. :-)
přesně jako moje nálada dnes...

Žádné komentáře:

Okomentovat