neděle 12. září 2010

143. den - 12. září 2010

Dopoledne spánek..FAKT jsem byla unavená...potom na houbách s Marťanem a byl to doopravdy relax a nasbírali jsme plný košík malinkatých i malinko větších hub..Marťan spokojený a já taky..procházka lesem s nadšeným malým človíčkem je strašně fajn...
a pak jsem byla pozvaná na podvečerní procházku do Kuksu...bylo příjemný teplo, žádný lidi..zapadající slunce..dalo by se říct..romantika :-)
jakási houba..ale to jsme našli houbu, o který jsem si chvíli myslela, že to je hvězdice z moře, než jsem na ní šáhla..fuj..byla slizká (jako každá houba..ale co to je?) - dodatečně..jedná se o Květnatce Archeův...je to houba z Novýho Zélandu (hned je mi lbížká, tam bych tak ráda jela....) ...z malých jakoby vajíček vytrysknou tyhle chapadla, který přežívají několik desítek minut a pak houba zhyne..takže  jí říkají jépice...takže vcelku štěst, ž jsem ji potkala :-)
slepý slepýš si křížil slepě cestu...milion fotek za účelm zachytit jeho mrštný jazyk..marně..kompaktem se to prostě nedá...
a to jsem já.. :-)

tahle fotak mi připomněla včerješí vzpomínkové reportáže na 11. září...ale tohle letadlo se DOOPRAVDY vyhlo.. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat