neděle 19. září 2010

150. den - 19. září 2010

Vymýšlím aktivity,abych se z toho všeho nezbláznila...vytáhla jsem kolegu se synem na Černou horu do Krkonoš..vyjeli jsme dýl..můj blbej nápad šlapt pod lanovkou..sice krásný výhled, ale když už nemohl ani Marťan..to je co říct..Pán na rozhledně byl milý a i 10 minut po zavíračce nás na chvilku pustil  nahoru...a jelikož jsem to nějak neodhadla s časem, tak k velké radosti jsme zpět jeli poslední lanovkou, která byla skoro zdamra (děti nic a my jen půlku)..jinak bychom se vrátili velmi pozdě :-) Miluju mít zpocený záda a pocit, že zase jeden kopec a jedna rozhledna byla zdolána... Miluju hory...
jeden somrující rozkošný přítulný.. pes :-) Pája nadšená


Tuhle fotku jsem nefotila já...ale musím ji sem dát..je mi smutno...je mi tak strašně smutno..takhle to všechno začalo...přesně dneska na den...a teď ? já nevím..já tápu...nevím, co se zase stalo..zase to bolí...a zase přemýšlím..proč? co jsem udělala špatně? to, že miluju? to je špatný?mužům se nesmí říkat, že je milujeme? chtěla jsem s ním být..chtěla jsem..tolik hodně..Právě jsem si nalila víno..chci zapomenout...

Žádné komentáře:

Okomentovat