pondělí 9. srpna 2010

106. den - 5. srpna 2010

opět výlet..a opět do Levic---
v Kalné nad Hronem jsme zastavili podívat se na tank a Hron...před Levicemi byla vidět jaderná elektrárna...
v Levicích jsme chtěli ještě juknout na Levický trh a projít městem..po vystoupení z auta jsme šli po parkovišti směrem do centra, když tu náhle Martin řekl :
"Mami, já mám asi takovej problém...."
?????
" Já nemám botičky...."

a holky propukly v smích (nejen ony)  ...  :-)
a tak se šli koupit botičky...
po obědě jsme se jeli koupat do termálního koupaliště Margita - Ilona, který založila už Marie Terezie a jsou tam dosud původní bazeny....dětem jsem objenala lesnické kuřecí maso..no bleeee...přinesli rýži s brutálně fialovou omáčkou...borůvkovou, smetanovou..i maso chytlo fialovou barvu  a bylo to prostě pro naše jazýčky nejedlé...takže varuju..nikdy lesnická omáčka..  :-)

večer navštívila naší chaloupku rosnička...jen mi nešla moc nafotit...

Žádné komentáře:

Okomentovat