pondělí 9. srpna 2010

105. den - 4. srpna 2010

ach jo..zase milion fotek...
Komárno...to město jsem navštívila už podruhé a nevím proč mě tak vždy uchvátilo...
malé (pro někoho kýčovité) náměstí Evropy, kde každý dům je ve stylu Evropského města a u toho jsou sochy panovníků...
krásné historické centrum, kasematy...a Dunaj..mohutná řeka, ze které je cítit síla...most, který spojuje Slovensko a Maďarsko, na druhé straně mostu je  Maďarské Komárno - i to jsme navštívili....
a fotky...:
 a pro svýho milovanýho Pošťáka Pata jsem musela v Maďarsku vyfotit pošťácký kolo


cestou z Komárna do Trávnice mě uchvátil hřbitov...i když svítilo sluníčko, byl jak z hororu o Drákulovi.....nechal jsem děti v autě a šla fotit.. byl velmi zarostlý..a ani jsem nezkoumala, co mi to křupe pod nohami...ty náhrobní kameny byly prostě supeeeeer....jen k nim zmizel v tom porostu i hrob....

Žádné komentáře:

Okomentovat