úterý 26. října 2010

197. den - 26. říjen 2010

Den D...spíš by se dal letošní rok nazvat rok 2010 rokem D.....kromě toho, že jsem z testu zjistila, že bych měla co se týče alkoholu dát zpátečku...( :-D fakt díky,Aprilmouse....:-D)...rozbila jsem si svůj oblíbený hrníček...tak zase syn prudil..a zájemce na dům se tvářil nijace...
s tím alkoholem no...popřemýšlím nad tím..ale o co si budu říkat kamarádům...a kamarádkám, kteří mi chtějí "zaplatit" za mé služby... :-D ? tohle je poslední - včerejší úplata od Brigit Jonsový.. :-D ( a tu teda ještě musím vypít..a pak ...nebudu pít..  :-) )
P.S.: dnes mi bylo řečeno, že kdo pije o víkendu,jako by nepil....:-D

1 komentář:

  1. Věřím, že příští rok bude už lepší. Musí!!! :-)
    Jano, máš u mě na blogu ocenění :-) :-)
    K.

    OdpovědětVymazat