středa 20. října 2010

191. den - 20. října 2010

Jééééééééééééééé......duha....

Dětičky dnes měly radost...dala jsem Páje šátky z Íránu..hned si je motala okolo sebe ...Martin se vrhla na netradiční cukrkandla...oba svorně prohlásili, že teda do Íránu se pojedou podívat....  :-D
Já jsem spoustu věcí dnes pochopila...ale jelikož mi bylo vyčteno, že víc píšu svoje niterný pocity, než fotím...tak je publikovat nebudu..jen snad...rozvedené matky dětí jsou odsouzeny k samotě....nejdřív mají děti, který vadí...a když děti odrostou, tak už jsou na vztah starý....


vím, že kvalita žádná...ale prostě záběr se povedl...  :-D   :-D   :-D    (i učitelka z dramaťáku dnes pochopila, jakýho má talenta..když jí svým hereckým výkonem natolik zmátl, že si mě pozvala do kanceláře...celá zmatená   :-D   :-D   :-D  )

Žádné komentáře:

Okomentovat